
Չինական տեխնոլոգիական հսկա Xiaomi-ն հայտնի դարձավ որպես սպառողական էլեկտրոնիկայի և տեխնոլոգիայի ոլորտում աճող ուժ՝ ամբողջությամբ վերաշարադրելով շուկայի կանոնները: Սերիական ձեռնարկատեր Լեյ Ջունը 2010 թվականի ապրիլին հիմնադրեց Xiaomi-ն; այդ ժամանակվանից ի վեր ապրանքանիշը դարձավ հայտնի և ճանաչված իր որակի և մատչելի գների շնորհիվ:
Xiaomi-ն (արտադրելով հեռախոսներ և աքսեսուարներ) տեխնոլոգիաների արագ զարգացող շուկայում դարձել է հայտնի ապրանքանիշերից մի քանիսի ուժեղ մրցակիցը: Xiaomi-ի ազդեցությունն արդյունաբերության վրա ակնհայտ է, և դրա զարգացումը ավելի է ուժեղացնում իր մրցակիցների հետ պայքարը:
Xiaomi-ին ընդդեմ Samsung-ի
Samsung-ը երկար ժամանակ եղել է սմարթֆոնների շուկայի առաջատարը։ Ե՛վ Xiaomi-ն, և՛ Samsung-ն ունեն սմարթֆոնների մեծ ընտրանի, որը բավարարում է ամենախստապահանջ հաճախորդներին, սակայն Xiaomi-ն՝ իր ագրեսիվ գնային քաղաքականության շնորհիվ, հաճախ «հաղթում է» այս մրցակցության մեջ: Xiaomi-ն արտադրում է հզոր գաջեթներ, որոնք հասանելի են շատերին՝ իրենց բավականին մատչելի գների շնորհիվ, օրինակ՝ Redmi և Poco շարքերը: Այս մոտեցումը հատկապես գրավիչ է այն հաճախորդների համար, ովքեր ունեն սահմանափակ բյուջե, սակայն մեծ ցանկություն՝ որակյալ սմարթֆոն ունենալու: Մյուս կողմից, Samsung-ը թիրախավորում է հաճախորդների ավելի լայն շրջանակ՝ տրամադրելով առաջատար և պրեմիում մոդելների ավելի լայն տեսականի: Samsung-ը շարունակում է գերիշխել բարձր գնային շուկայում, մինչդեռ Xiaomi-ն՝ էժան և միջին շուկաներում:
Շատ բջջային խանութներ առաջարկում են Xiaomi ապառիկ հեռախոսներ, ինչը հեշտացնում է այս ապրանքանիշի հեռախոսներ ձեռք բերելը:
Xiaomi-ին ընդդեմ Apple-ի
Apple-ի նուրբ, թանկարժեք և բացառիկ գաջեթներն ստեղծել են բարձրակարգ տեխնոլոգիաների կայսրություն: Ի հակադրություն Xiaomi-ի, որի հիմնական նպատակն է տեխնոլոգիաները հասանելի դարձնել բոլորին: Apple-ի iOS էկոհամակարգի շքեղության փորձառությունը և անթերի ինտեգրումը բարձր են գնահատվում, սակայն Xiaomi-ի MIUI-ն առաջարկում է հարմարեցում և ճկունություն Android շուկայում: Apple-ի iPhone-ները հայտնի են իրենց հիանալի տեսքով և հարմարավետությամբ, սակայն Xiaomi-ի առաջատար մոդելները, ինչպիսիք են Mi շարքի մոդելները, շատ ավելի ցածր գներով փորձում են առաջարկել համադրելի փորձառություն: Xiaomi-ի ռազմավարությունը հիմնականում գրավում է այն սպառողներին, ովքեր ցանկանում են պրեմիում գործառույթներ՝ առանց պրեմիում գին վճարելու և հաճախ ցանկանում են գնել բջջային հեռախոսներ ապառիկ:
Xiaomi-ին ընդդեմ Huawei-ի
Xiaomi-ն և չինական մեկ այլ խոշոր տեխնոլոգիական ընկերություն՝ Huawei-ը, հաճախ հանդիսանում են միմյանց ամենամեծ մրցակիցները: Huawei-ի պրեմիում սարքերը, մասնավորապես Mate և P շարքերը, ներառում են բացառիկ տեսախցիկների համակարգ և ժամանակակից լուծումներ: Mi և Mi Note սերիաների տեսախցիկի զարմանալի կատարողականությամբ Xiaomi հեռախոսներ այժմ կարելի է գտնել բոլոր լուսանկարչության սիրահարների մոտ: Տեսախցիկի բարելավված համակարգը զգալի առաջընթաց է տեսախցիկների տեխնոլոգիայի ոլորտում: Xiaomi-ն ավելի մեծ շեշտադրում է կատարում նորարարության և գնի վրա՝ դարձնելով այն ավելի մատչելի տարբերակ տեխնոլոգիաների սիրահարների համար, քան Huawei-ն, որն ընդգծում է պրեմիում դիզայնի և լուսանկարչական հմտությունները: Այս հատկանիշների համար Xiaomi հեռախոսների վաճառք իրականացնելը առաջին տեղում է:
Xiaomi-ի առավելությունները մրցակիցների հանդեպ
Մատչելիություն. Xiaomi-ն հայտնի է ողջամիտ գներով պրեմիում տեխնոլոգիաների տրամադրմամբ: Սա ընկերության համար հստակ առավելություն է՝ գայթակղելու գնային գիտակցություն ունեցող հաճախորդներին:
Նորարարություն. Ունենալով այնպիսի գործառույթներ, ինչպիսիք են էկրանի տակ գտնվող տեսախցիկները, արագ լիցքավորումը և MIUI-ի ճկուն հարմարեցումները, Xiaomi-ն շարունակաբար առաջ է մղում նորարարությունների շրջանակը: Այն տարբերվում է որոշակի մրցակիցներից իր նորարարությունների շնորհիվ:
Դիվերսիֆիկացում. Xiaomi-ն առաջարկում է կենցաղային իրերի և խելացի գաջեթների մեծ ընտրանի՝ դարձնելով այն «բոլորը մեկում» այն հաճախորդների համար, ովքեր ցանկանում են ստեղծել սմարթ էկոհամակարգ:
Հասանելիություն. Xiaomi-ն հաստատվել է որպես համաշխարհային բրենդ մի քանի մայրցամաքներում իր ակտիվ ներկայության շնորհիվ: Ապրանքների և ծառայությունների տեղայնացումը տարբեր ոլորտներում ապրանքանիշն ավելի գրավիչ է դարձնում:
Ակտիվ ներգրավվածություն. Xiaomi-ն զարգացնում է ապրանքանիշի հանդեպ հավատարմությունն ու վստահությունը՝ ակտիվորեն լսելով և բավարարելով իր օգտատերերի պահանջները: Նրա ռազմավարությունը տարբերվում է այն ապրանքանիշերից, որոնք ավելի քիչ ջանքեր են տրամադրում իրենց հաճախորդների հետ բաց շփմանը:
Սպառողական էլեկտրոնիկայի մրցունակ շուկայում Xiaomi-ն մատչելիության և որակի համատեղության վառ օրինակ է: Ապրանքանիշի մրցակիցները, ինչպիսիք են Samsung-ը, Apple-ը և Huawei-ը, ծառայում են շուկայի տարբեր նիշերին իրենց առավելություններով, առաջարկելով տարբեր ապրանքներ: Xiaomi-ի նվիրվածությունը` բավականին ցածր գներով բարձրակարգ տեխնոլոգիաներ տրամադրելուն ստեղծում է նրա համար հասանելիության համբավ, որը գրավում է ավելի մեծ թվով հաճախորդների և օգնում է նրան մնալ ՏՏ ոլորտում իշխող ուժերից մեկը: Xiaomi-ն հզոր այլընտրանք է այն սպառողների համար, ովքեր ցանկանում են սմարթֆոն գնել և ստանալ որակ, նորարարություն և մատչելի գին:
Եթե դուք Հայաստանում եք և ցանկանում եք գնել հեռախոս Երևանում, ապա անպայման ստուգեք բջջային խանութները, որոնք առաջարկում են Xiaomi ապրանքանիշի մեծ տեսականի: